درون دلم
 
دل نوشته هاي من

شاید

 

این انشا بهانه ای باشد برای فکر کردن راجع به خودم،قلبم و افکارم!

من که هستم؟درون دل من چه می گذرد؟کمی که فکر می کنم،می بینم روی در آن نام خدا نوشته شده،پس با یاد خدا در کلبه قلبم را می گشایم.از بس شلوغ است چیزی از آن سر در نمی آورم!یک گوشه پر است از دلتنگی!دلم برای خیلی ها تنگ شده،گوشه دیگر ساکت و نگران است،این قسمت برای دل نگرانی هایم است.خوب شکر خدا دل نگرانی هایم خیلی کم است.از گوشه دیگر سر و صدای زیادی می آید.ِدلخوشی هایم آهنگ می زنند و می رقصند!چقدر شلوغ،چه همه دلخوشی!یکی فریاد می زند عید و تابستان با آن همه شادی،مسافرت و کلاس تابستانی و ...در راه است!مانند مغازه داری که پشت سر هم با صدای بلند و چشم بسته نام تمام اجناسش را می گوید،نام تمام کارهای جالب و جذاب عید و تابستان را می گفت!دیگری می گوید:سال آینده در یک مدرسه جدید تعداد دوستان چند برابر می شود!یکی داد و هوار راه انداخته است که جایزه بهترین فیلم سال۱۴۰۶برای توست،یکی که به نظر می آید از همه رمانتیک تر است می گوید:هر آهنگی که بخواهی،خواهی ساخت و آهنگ هایت بسیار مشهور خواهد شد!یکی می گوید:چندین کتاب از تو به نشر خواهد رسید!بگو ان شاءالله!بعدی حرف جالبی می گوید،بگذارید نگویمِ ...خیلی خوب،می گویم!او مدال های طلای المپیک را در دست دارد و می گوید:این برای توست! آواز سر داده و می خواند و می خندد! به به، چقدر جالب! همه دلخوشی هایم را برای همه شما گفتم!البته در دلم بعضی دیگر هم هستند که گفتن حرف های آنان وقت زیادی از شما می گیرد!

نگاه کنید!در گوشه دیگر قلبم همه شما را می بینم!همه شما را!وای چقدر زیاد!همه دوستانم،معلمانم،پدر و مادرم و بیشتر آشنایان اینجا هستند و لبخند می زنند !انگار خیلی ناراحت نمی شوند،در قلب من باشند.این اطراف افراد دیگری هم هستند.چقدر هنرپیشه سینما!چندین ورزشکار!واقعا همه این ها در دل من هستند؟!

راستش تا به حال این قدر دقیق به دلم و چیزهایی که در آن می گذرد فکر نکرده بودم!راستی با این همه طبقه بندی که من برای توصیف دلم انجام دادم،درون آن از اوضاع شلوغ قبلی بهتر شده!...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, :: 18:15
mahtab

آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترين ها را براي بهترين ها در نظر ميگيريم و آدرس behtarinha-2000.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 19741
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

style="display:none">

ابزار هدایت به بالای صفحه

Online User

<-PollName->

<-PollItems->

درون دلم


<-BlogTitle->

<-BlogDescription->

<-PostContent->
ادامه مطلب

+نوشته شده در <-PostDate->ساعت<-PostTime->توسط <-PostAuthor-> | |